Zestaw czarnych ikon społecznościowych

Dziś paczka czternastu ikon społecznościowych w rozmiarach 100x100px. Wszystkie są czarne, z przezroczystym tłem i wycięciami, więc zdadzą egzamin niemal na każdym blogu. Idealnie sprawdzą się w tym tutorialu [KLIK].


W skład paczki wchodzą ikony, które możecie zobaczyć na powyższej grafice. Znajdziecie tam coś dla Facebooka, Bloglovin, RSS, Bloggera, Youtube, Aska, Twittera czy last.fm. Kliknięcie w poniższy link przenosi do Dysku Google, skąd można pobrać paczkę. Można to zrobić wciskając CTRL+S lub wybierając w lewym górnym rogu opcję Plik oraz Pobierz. Mam również nadzieję, że nie muszę nikomu przypominać, że przed użyciem tych grafik należy wrzucić je do sieci korzystając z hostingu (np. Picasa, Photobucket, Tinypic).

21 sierpnia 2014

10 komentarzy :

  1. Na razie nie ma tu nic nowego dla mnie (już trochę się poduczyłam w tworzeniu designu), ale jestem ciekawa dalszych efektów, więc pozostaję na dłużej! Obserwuję xx

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego właśnie szukałem, dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny blog :) dziękuję!


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wszędzie będą się fajnie komponować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki ! to było Mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam tu w odpowiednim momencie. Własnie coś takie jest mi potrzebne. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyda się i mnie :) Wykorzystam w WordPress wiec niekoniecznie muszę stosować zewnętrzny serwer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukałam takiego artykułu dotyczącego tych informacji, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne - proste i elegancie zarazem - świetna robota

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze! Wszystkie czytam i staram się na nie odpowiadać.
Zanim zadasz pytanie sprawdź, czy odpowiedzi na nie nie ma w zakładce FAQ znajdującej się na górze strony.